KRÓTKA RYMOWANKA - Krótko przed ciszą wyborczą.

Żyje od dawna, choć pojęcie to względne.
Dużo zdarzyło się przez ten czas.
Marzenia spełnione i nadzieje zwiewne,
Mądrość i nauki, które poszły w las.
Widziałem wiele, słyszałem dużo
I próbowałem różnych różności.
Znam też morały i wiem czemu służą.
Nie raz zbłądziłem w swej naiwności…
Wiem co potrafię, dokąd podskoczyć…
Co zjeść, co wypić, z kim kłaść się spać.
Do jakiej rzeki dwa razy wkroczyć.
Kiedy mam zwolnić, a kiedy gnać.
Drażnił mnie żywot naturą wredną,
Albo zachwycał doskonałością.
Pewnie zaskoczy mnie jeszcze niejedno,
I sens się zmiesza z bezsensownością...
A teraz mimo, dość późnej pory,
Oznajmię wszystkim, bo bym zgrzeszył!
Jeśli prezydent, przerżnie wybory,
Od dawna,nic mnie tak nie ucieszy!

Scriptum XX /V/MMXV

Brak komentarzy: