KRÓTKA RYMOWANKA - Spotkałem proroka



Ludzie są przedmiotem!

Stwierdził człowiek, z którym rozmawiałem…

Trząsł się, bał się, a potem,

Rozpostarł wizje, straszne, niebywałe...!

Narastają nastroje antypaństwowe,

Wizja wojny powoduje strach...

Łatwo jest wtedy proponować nowe…

Jedno państwo, jeden wspólny dach…

Propozycja jednej wspólnej waluty,

Wystraszeni, przyjmą władzę centralną!

Każdy produkt medialny, zatruty,

Każdą federalizację, najbardziej nachalną…

Ludzie są przedmiotem gry!

Do tablicy celowo wywołany kryzys…

I bombarduje zła informacja wtedy gdy,

Jest zagrożenie, że gwałt, że wyzysk…!

Zaplanowana wcześniej strategia,

Globalizacja. Pionki na szachownicy…

Antyczna obywatelska choregia.

Teatr trwa,  państwowi cynicy…

Ludzie to pionki i kości!

Na stole globalna plansza…

Przy grze eksperci od bankowości,

Eurokontynentalna transza…

Czwarte zwierze! Inne niż wszystkie.

Królestwo ostatnie! Całą podepcze ziemię …

Adam i Ewa, z figowym listkiem...

Planeta zrzuci ludzkie brzemię…

Człowiek z którym rozmawiałem,

Zerwał kwiatek i zgniótł go w dłoni…

Jakby mnie gniótł, wrażenie miałem.

Chciałem, - nie potrafiłem się obronić…!

Scriptum XXI/III/MMIV

Brak komentarzy: