KRÓTKA RYMOWANKA - O prądzie

Masz w domu prąd,
Taki strumień co płynie.
To jest twój niestety błąd,
Regulacja Cię nie minie.
Z takiego bowiem założenia
Wychodzą przedstawiciele ludu
I wymyślili nowe ustalenia
W zielonej wyspie, kraju cudów.
Otóż każdy kto ma w domu
Prąd co się zwie elektryczny,
Nie ważne po co to i komu
Musi być fanem TV hipotetycznym.
A w takim razie z pewnością,
Słucha też Radio Maryja
Lub Radio Zet, gdzie z godnością,
Ktoś mu makaron na uszy nawija,
Więc jeśli masz już ten prąd,
Bez względu na to do czego,
Będziesz , jak twierdzi rząd,
Płacił z mediami za niego.
Ciekawe co na to Tesla Nikola,
No moi drodzy bez jaj,
Lub może, ustąpmy mu pola,
Niejaki Michael Faraday.
Gdyby się Panowie zwiedzieli
Co w opłacie tej tkwi,
Говно lub shit by powiedzieli,
I byliby okrutnie źli.
Włosy im stałyby dęba,
Jak podczas testów z prądem.
Rysowałby się  ból na gębach,
Wraz ze spalonych palców swądem.
Bo w żadnym przecież wypadku,
Żaden z nich nie dalby stówki,
Że wśród należnych za prąd datków,
Właściwie za prąd nie płacisz gotówki.
Za przesył owszem bo jakżeby nie.
I opłatę zmienną systemową.
I jeszcze żebyś nie dziwił się,
Uiszczasz opłatę zmienną sieciową.
Do tego teraz zapłacisz za Tiwi,
Choćbyś go nawet nie miał.
Domknięto kolejne drzwi,
W pokoju co zwie się ściema.
Bo jakżeby inaczej miało być.
Towarzystwo musi zarobić w Mediach.
Panie pośle Biedroń ,-jak rzyć!?
Taniec z gwiazdami,- Tragedia!

 SCRIPTUM   X/II/MMXII

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie to zostało opisane.

Anonimowy pisze...

W sumie prąd jest niezbędny w naszym życiu i muszę przyznać, że jak najbardziej ja lubię najbardziej płacić niskie rachunki za prąd. Muszę przyznać, że oferta od https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ jest dla mnie bardzo istotna i warta tego, aby ją mieć.

Anonimowy pisze...

Akurat jeśli chodzi o prąd to ja również miałem dość płacenia wysokich rachunków. Właśnie dlatego zdecydowałem się na montaż instalacji fotowoltaicznej. Jak dla mnie artykuł http://www.tania-energia.com.pl/slonce-daje-prad-proste/ okazał się bardzo dobrym rozwiązaniem.

Adrian Moczyński pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

Natalia Zimniewicz pisze...

Ja raczej prądu się boję i myślę, że bez odpowiednich fachowców to bym sobie nie poradziła z awariami czy naprawami. Na całe szczęście jest zawsze kontakt do elektryka https://wzu-energpol.pl/ więc wcale nie muszę się martwić.

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Ja dzisiaj trafiłam na https://moje-finanse.pl/jak-obnizyc-rachunki-za-prad/ i mam zamiar skorzystać z tych porad. Już jakiś czas temu zastanawiałam się jak obniżyć rachunek za gaz i prąd. Mam nadzieję, że ten sposób okaże się skuteczny.

Daniel Pawski pisze...

Sama praca z prądem bywa niebezpieczna właśnie dlatego ja za każdym razem wolę skorzystać z usług fachowca. Jak coś to dzwonię po https://elektrycy.warszawa.pl/ i wiem, że wszystko będzie zrobione jak należy.